Untitled-2

کلینیک دندانپزشکی محتشم واقع در اصفهان به پشتوانه تجربه و دانش تیم تخصصی خود و برخورداری از متخصصان مجرب و همچنین استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و بهره‌گیری از مرغوب‌ترین مواد و هزینه‌های قابل قبول و مناسب، بهترین نتایج ممکن را در زمینه دندانپزشکی به بیماران ارائه می‌دهد.

ما نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم تا کلیه مراجعه‌کنندگان متناسب با نیازها و شرایط خود بهترین خدمات را دریافت کنند و نگرانی و اضطرابشان هنگام ورود به کلینیک در اثر برقراری رابطه‌ای گرم و دوستانه با متخصصان و دیگر همکاران برطرف شود. مهم‌ترین اولویت ما در کلینیک محتشم آرامش بیماران است.

خدمات تخصصی ارائه شده در کلینیک محتشم

• سفید کردن دندان ها : زرد شدن دندان ها می‌تواند برای هر فردی ایجاد شود و لبخند زیبای فرد را تحت تاثیر قرار دهد. راه‌هایی برای سفید کردن دندان‌ها وجود دارد که به راحتی این مشکل را برطرف می‌کنند، در گذشته این راه‌ها، برای بیماران با درد همراه بود و حتی گاهی موجب حساسیت دندان‌ها می‌شد، اما استفاده از روش‌های جدید و با استفاده از بلیچینگ دندان نه تنها عوارض و دردی  برای به همراه ندارد، بلکه نتایج آن نیز دائمی می باشد.
  •   اصلاح طرح لبخند : طراحی لبخند علاوه بر جذاب‌تر کردن لبخند، سلامت عمومی را نیز بهبود می‌بخشد. بخش مهمی از طراحی لبخند به مشکلات زیربنایی و اصلی، مانند پوسیدگی دندان، می‌پردازد، بنابراین لبخند زیبا هم نشانه جذابیت است و هم نشانه سلامتی. متخصصین پس از بازیابی سلامت دهان و دندان با توجه به شرایط بیمار یکی از بهترین درمان‌های زیبایی را برای وی انتخاب می کنند
  • ایمپلنت و کاشت دندان : ایمپلنت‌های دندان از تیتانیوم خالص ساخته می‌شوند که ماده‌ای کاملاً سازگار با بافت‌های بدن است و پس از مدتی در استخوان‌ اطراف خود ادغام شده و جزئی از بدن می‌شود. استفاده از ایمپلنت‌های دندان راه‌حلی مؤثر و بی‌خطر برای مشکلات ناشی از از دست دادن دندان‌ها است.انجام ایمپلنت و کاشت دندان در کلینیک بدون درد، خونریزی و در یک روز انجام می‌شود.
  • ارتودنسی : خدمات ارتودنسی جهت ایجاد طرح لبخند زیبا از طریق هماهنگ کردن دندان ها، لب ها، و فک ها با یکدیگر و قرار دادن آن‌ها در موقعیت صحیح انجام می شود. به این ترتیب دندان ها عملکرد بهتر داشته، تمیز کردن آن‌ها ساده تر است، و به احتمال زیاد برای تمام طول زندگی فرد باقی می مانند.
  • جراحی لثه : استفاده از لیزر پیشرفته‌ترین روش برای مقابله با بیماری‌های لثه است.‌ لیزر گزینه‌ای مناسب و بدون درد برای از بین بردن باکتری‌های مضر دهان بوده، به علاوه به شما امکان می‌دهد دندان‌هایی که ممکن است به واسطه روش‌های درمانی استاندارد بیماری پریودنتال از دست بروند را حفظ کنید.
  • عصب کشی : هدف از عصب کشی خارج کردن تمام عفونت تشکیل شده در کانال ریشه دندان است. در ادامه ریشه دندان تمیز شده و پر می شود تا به این ترتیب از ایجاد عفونت بعدی در محل درمان جلوگیری گردد.
  • ساخت لامینت‌های دندانی : لامینت عیب‌های نامطلوبی مانند لک شدن دندان در اثر مصرف تتراسایکلین و آسیب دیدگی دندان در اثر صدمه دیدن یا عصب‌کشی را می‌پوشاند. این نوع روکش‌ها برای پوشاندن پرکردگی‌های تغییر رنگ داده دندان‌های پیشین و نیز برای بیمارانی که فاصله بین دندان‌های جلویی‌شان زیاد است یا دندان‌هایشان پوسیده یا لب پر شده است، مناسب هستند
  • پرکردن دندان : پر کردن دندان یکی از مؤثرترین روش‌های درمانی دندانپزشکی است که می‌توان در یک جلسه پوسیدگی دندان‌ها را ترمیم کرد در طول درمان و نه پس از آن هیچ دردی وجود نخواهد داشت.  پرکردگی دندان‌ها با رزین کامپوزیتی ظاهر بسیار خوشایندی داشته و غیرقابل تشخیص و البته به صرفه است.
  • دندانپزشکی کودکان : کودکان نیازها و معمولا ترس‌های ویژه‌ای هنگام ورود به کلینک‌های دندانپزشکی دارند و نیازمند توجه و مراقبت‌های خاصی می‌باشند کلینیک دندانپزشکی محتشم در محیطی امن و آرام خدمات ویژه ای مناسب با خواسته‌های کودکان عزیز ارائه می‌دهد

ویژگی‌های منحصر به فرد کلینیک محتشم

– در کلینیک دندانپزشکی محتشم با استفاده از جدیدترین و دقیق‌ترین راه‌های استریلیزاسیون نگرانی‌های مراجعه‌کنندگان عزیز به احتمال انتقال بیماری‌هایی مانند هپاتیت،ایدز و … را از بین می‌برد.

-در این کلینیک به غیر از اینکه از کاورها و وسایل یکبار مصرف برای هر بیمار استفاده می‌شود،کلیه وسایل با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین روش‌ها ضدعفونی شده و بعد درون دستگاه Ultrasonic جرم‌ زدایی کامل شده و پس از آن بسته‌ها به صورت کامل پک شده و درون دستگاه‌های مخصوص کاملا استریل می‌شوند.

این وسایل پک شده و تا زمان استفاده برای هر بیمار به صورت جدا از پک‌های استریل خارج نمی‌شوند

-رادیوگرافی در کلینیک دندانپزشکی محتشم با بهره‌گیری از دستگاه RVG  انجام می شود. دستگاه RVG یکی از جدیدترین  روش‌های رادیوگرافی دندانی می باشد که به کمک Sensor دیجیتال مقدار اشعه X رادیوگرافی به یک دوازدهم کاهش داده و به این صورت از آسیب‌های ناشی از تابش اشعه به بدن مراجعه کنندگان پیشگیری می‌شود.

-خدمات ارائه شده در  کلینیک محتشم توسط  پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا و با استفاده از  جدیدترین تکنولوژی‌ها انجام می شود، با استفاده از این روش‌ها کلیه درمان‌هایی که با درد و ناراحتی فراوان همراه بود و  برای بیماران در مدت زمان طولانی انجام می‌شد، اکنون در زمانی کوتاه  و بدون جراحی و همچنین ایجاد عوارضی مثل درد، خونریزی، بخیه، تورم و حساسیت دندانی انجام می‌شود و نتایج آن‌ها نیز بدون بازگشت و ماندگار می‌باشند.

-متخصصین کلینیک دندانپزشکی محتشم در محیطی آرام و صمیمی خدمات ویژه‌ای مناسب بزرگسالان و کودکان عزیز ارائه می‌دهند. در این کلینیک سعی شده است محیطی آرام و دلپذیر مطابق با نیازها و خواسته‌های مراجعه کنندگان عزیز فراهم شود.

مراجعه به کلینیک

آدرس :

اصفهان- خیابان وحید – ابتدای محتشم کاشانی – جنب بانک سپه

فکس :

36291861 (031)

پست الکترونیکی :

mohtasham2.dent@gmail.com

برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو نوبت می توانید با شماره های 36252573 (031) یا 36274484  (031) تماس بگیرید. همچنین می توانید پرسش های خود را مربوط به خدمات دندانپزشکی از طریق فرم مشاوره اینترنتی مطرح کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد:

بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.